Re: Glupota ludzka nie zna granic...

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 17:02:56 MET

On Tue, 19 Dec 2000, Jaroslaw Rafa wrote:

>+ Dnia 18 Dec 00 o godz. 2:18, Sławomir Białek napisal(a):
>+
>+ > On 16 Dec 00 10:06:44 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
[...]
>+ > juz troche osob ma konta w MBanku i obylo sie...
>+
>+ To nie wiem, jak oni to robia, ale na 100% jestem pewny, ze polskie prawo
>+ bankowe wymaga przy zakladaniu rachunku umowy spisanej na papierze... Mowil
>+ mi to czlowiek, ktory naprawde dobrze sie na tych sprawach zna...

...co nie wymaga osobistego fatygowania się do banku: papier
do podpisu można wysłać *pocztą* !

 Nie, ja ani nie czytałem całego wątku, ani nie wiem jak się
zakłada konto w MBanku (co to jest ?? ok, sam sprawdzę !)
- niemniej przeszkody formalnej nie ma, o ile prawo nie wymaga
podpisania "w siedzibie" lub "w obecności".

>+ Pozdrowienia,

 Wzajemnie - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.