Re: tele2

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 09:39:48 MET

Użytkownik "/Lepian/" napisał w wiadomości news:
> Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości
TELE2?

> Bawilem sie tym podlaczeniem w centrum Warszawy na ul Jasnej , kicha
jakich
> malo , instalator podlaczyl to i stwierdzil ze dziala 15 min ponim
> przyszedlem i stwierdzilem ze niedziala. Przez okolo miesiac
prosilismy sie
> zeby ktos to zabral niebylo chetnych. A i dla firmy mialo kosztowac
cos
> okolo 500 miesiecznie a nie 200.

Bo jeśli ktoś ma ochotę wybrać podłączenie do Inetu drogą radiową, to
powinien wybrać firmę, która zajmuje się tym na rynku polskim
najdłużej.
Mam na myśli FORMUS'a - osobiście używam i gorąco polecam.
Ceny są nieco wyższe niż w/w firmie, ale za jakość trzeba w końcu
płacić, czyż nie?

Pzdr
Pośpiech