Re: czy to prawda ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:16:20 MET

dnia Wed, Dec 13, 2000 at 08:32:29PM +0100, Marcin Kuczera napisal(a):

> tez mi sie to obilo o uszy....
i na jednej z grup potwierdzal istnienie takowych tlumikow pracownik tpsa.

> to by bylo skurywsynstwo
niedelikatne acz trafne...

> padlo by 90% sieci lokalnych
i tyle samo ISP a o to chyba im chodzi..

> byla by (albo i bedzie) niezla jadka na caly kraj...
pokrzycza pokrzycza i im przejdzie...

> -wartosc tlumika musiala by byc ustalana dla konkretnej linii, bo mogli by
> przesadzic z tymi 64k i zejsc przypadkiem ponizej
wg informacji czlowiek ktory o tym pisal ma to byc 9600 (mowie o tym
pracujacym w tpsa)

> poprostu mysle, ze jakis kretyn wymyslil cos takiego, ale nie zdawal sobie
> sprawy co w rzeczywistosci wymyslil
> i mam nadzieje ze to sie odbije echem o sciane i na tym koniec
obawiam sie ze nie...
tepsa szuka wszelkich mozliwosci zeby zabic konkurencje.. oczywiscie tpi
bedzie rowniejsza...

> a kanaly cyfrowe pozostawcie dla tych, co musza miec zasieg tam gdzie miedz
> nie siega...

hueheuheuehuehuehueheuhue
tam gdzie miedz siega niema kanalow cyfrowych... przerobione..

> badzcie ludzmi... taka ludzka prosba...

beda ale dopiero jak w tym kraju bedzie silna konkurencja... pozdrowienia
dla wnukow jednym slowem (o ile jestes mlodym czlowiekem) ;)))

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)