Re: czy to prawda ?

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 23:11:06 MET

> wg informacji czlowiek ktory o tym pisal ma to byc 9600 (mowie o tym
> pracujacym w tpsa)

hehe, 9600, a za przeproszeniem skad oni maja wiedziec jaka kto zastosoje
modulacje ????
przeciez w tym samym pasmie co 9600 mozna sobie przeslac 33600
zajmowane pasmo zalezy od sposobu modulacji i jezeli istnieja homologowane
modemy, ktore np do przeslania 128kb potrzebuja pasma 1.2MHz (nie wiem czy
istnieja ale da sie zrobic :)
to co wtedy zrobi tpsa ??? kaze kupic inne modemy ?

Marcin