Re: co sie dzieje?

Autor: Michal Zawada (zawada_at_ifactory.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 09:33:34 MET

Maciej Machacz wrote:

> Wlasnie a'propo BGP - czy przypadkiem aby takie cudo posiadac nie jest
> potrzebna niezalezna pula adresow klasy C z RIPE ?
Nie z RPIE to potrzemujesz tylko Autonomus System Number.
Pule adresow Provider Independent powinienes moc uzyskac od jednego z
Twoich
dostawcow. Choc z doswiadczenia wiem, ze mojej firmie latwiej poszlo z z
RIPE'm....

> Maciej Machacz
> xenes_at_ds13.agh.edu.pl
> ICQ:54914949

Michal Z.

--
"What are we going to do tomorrow, Brain ?"
"Same thing we always do, Pinky...Try to take over the world!"