Re: co sie dzieje?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 23:16:01 MET

Dnia 17 Dec 00 o godz. 10:09, Grzegorz Krzysztof PAWELSKI napisal(a):

> PI dzisiejsze to juz nie jest
> PI dawne, musisz je zwrocic w momencie zakonczenia uslugi
> swiadczonej przez ISP. I adresy wracaja do puli.

Czy ja dobrze rozumiem? To znaczy, ze jezeli dostaniesz pule adresow PI, po
czym przepniesz sie do innego providera, to adresy nie ida za toba, tak jak
nalezaloby sie spodziewac, tylko musisz je zwrocic i u nowego providera
wystepowac o nowe?
To co to za "provider-independent" ???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa