Odp: Odp: Odp: Odp: co sie dzieje?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 02:33:06 MET

Uzytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom_at_rp.zax.pl> napisal w wiadomosci

> CIR 32 ?
> zastanawialem sie nad 64 ale jesli dobrze zrozumialem cennik tepsy to
> bardziej mi sie oplaca wziasc lacze do innego operatora..

Nie do konca... i tak wiekszosc polskiego Internetu jest w Polpak-T wiec na
niego jestes skazany... a lepiej jesli juz cos miec to dobre, a jak nie to
wywalic.

> niekoniecznie ;))
> BGP byloby najlepsze ale ze wiekszosc ruchu to http powinno wystarczyc
> puszczanie ruchu przez squida (nie transparent) i w zaleznosci od adresu
> docelowego uzywac innych lacz.

Czyzbys mial zamiar robic statyczna tablice routingu? Zycze szczescia :-)

Wlasnie a'propo BGP - czy przypadkiem aby takie cudo posiadac nie jest
potrzebna niezalezna pula adresow klasy C z RIPE ?

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl
ICQ:54914949