Re: Odp: Odp: Odp: co sie dzieje?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 11:00:59 MET

dnia Mon, Dec 11, 2000 at 12:49:01AM +0100, Maciej Machacz napisal(a):

> W Twoim przypadku podniesienie CIR'u np. do 32kbit dalo by stosunkowo duzo
> ... ja tak wlasnie mam zamiar zrobic.
CIR 32 ?
zastanawialem sie nad 64 ale jesli dobrze zrozumialem cennik tepsy to
bardziej mi sie oplaca wziasc lacze do innego operatora..

> No chyba ze adekwatne lacze do niezaleznego providera - ale w tym momencie
> trzeba sie tez zastanowic na BGP.

niekoniecznie ;))
BGP byloby najlepsze ale ze wiekszosc ruchu to http powinno wystarczyc
puszczanie ruchu przez squida (nie transparent) i w zaleznosci od adresu
docelowego uzywac innych lacz.

pozdro
newrom

--