Re: Glupota ludzka nie zna granic...

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:57:02 MET

Nijou <nijou_at_spamlock.go2.pl> wrote:
> Jest sobie bank PKO BP. Mam w nim konto. Mam wykupiona usluge e-mail,
> tzn. konto e-mailowe, na ktore przychodza wyciagi po kazdej operacji,
> kazdy circa 4-5 kilo. No i fajnie. Dzis znalazlem w tejze skrzynce
> maila z 63kilowym (!) zalacznikiem. Pomyslalem sobie "Oho! Romeo z
> banku, niezle jaja..." Nie byl to jednak ow wirus. Tresc maila
> brzmiala:
> "W zalaczniku (ePKO.gif) przesylamy informacje na temat nowej uslugi w
> naszym Banku. Wiecej informacji mozna uzyskac pod adresem:
> http://www.e.pkobp.pl. Wszelkie uwagi prosimy kierowac pod adres:
> [...]

Podobna nieco bajka.
Dzisiaj dosałem kolejny numer "Sun Magazine" (taki mały periodyk rozsyłany
tym którzy kupili Suny produkowany jednak nie przez Sun Polska tylko firmę
której to zlecili). Z numerem światecznym przychodzi taka mała kartka a na
niej na takiej filcowej wypustce przytroczony mały CD, a na nim napis "z
Sunem w Nowy Wiek".
Otóż ten mały CD zawiera prawdopodobnie screen saver. Prawdopodobnie
ponieważ (i tu zaskocznie) bynajmniej nie zawiera on programu pod Solarisa
tylko pod Windows :>
Nawet nie wiem co tam dokładnie jest ponieważ w okolicy nie mam ani jednego
komputera z Win ale za to kilka z Solarisami i kilka z Linuxami chdzącymi
na sprzecie Suna.
Nie wiem jak to nazwać .. hipokryzja ? wtórna durnota ?

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*