Re: bankier.pl

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Mon 11 Dec 2000 - 15:53:14 MET

Piotr Kaczmarzyk <piotr_at_provider.pl> wrote:

> To jest jakis spisek - ktos posciagal te adresy z WWW i udostepnia (pewnie
> za pieniadze) roznym firmom. Mam takie pare nieistniejacych adresow

Konkretnie firma, ktora zostala wymieniona we wczesniejszym poscie...
Poslalem w tej sprawie fax do Generalnego Inspektora Ochrony Danych
Osobowych do Biura Prawnego, ale jak na razie cisza.

Osobiscie uwazam, ze cos trzeba z tym fantem zrobic, bo ostatnio
dostaje kilka(nascie) spamow dziennie, co sie przed grudniem nie
zdazalo... Tylko nie bardzo wiadomo u kogo interweniowac... Moze
zacznijmy wszyscy slac faksy do ww. Biura, to moze zaczna reagowac ??
Numery sa na http://www.giodo.gov.pl/

Na razie nie podalem o jaka firme chodzi, ale skoro problem zaczyna
sie robic duzy, to chyba warto podac nazwe...

No Jezuuus... To jest paranoja... Wlasnie wszedlem na
www.information.pl...

----- cut -----
Adresy, adresy, adresy...

Serwis internetowy Informacja Polska od trzech lat indeksuje polskie
zasoby internetu. Rezultatem tych prac jest stworzenie i bieżąca
aktualizacja danych pakietu adresowego polskiej sieci.

W chwili obecnej w skład pakietu wchodzą następujące bazy danych:

Baza danych polskich adresów e-mail

Baza zawiera 60.000 różnych adresów e-mail. Całkowita liczba rekordów
wynosi 150.000. Rekordy zapisane są w pliku tekstowym. Każdy rekord
składa się z adresu e-mail i adresu URL strony na której dany adres
zlokalizowano. Baza zawiera tylko adresy kont komercyjnych
posiadających własną domenę i tylko takie które umieszczone były wraz
ze znacznikiem mailto:

Baza danych polskich adresów URL

Baza zawiera wybór 175.000 rekordów zapisanych w pliku tekstowym.
Każdy z rekordów składa się z adresu URL.
Baza danych polskich domen

Baza zawiera ponad 90.000 rekordów zapisanych w pliku tekstowym.

Tutaj możesz powrócić do strony głównej lub zapoznać się z cennikiem.
----- cut -----

Czy tak ma byc ??? Nic nie mozna z tym zrobic ??? Moze jakies DoSy na
ich strone ... moze zaczac wysylac smieci na ich adresy ?? Moze zaczac
slac faxy typu 4 kartki A4 cale czarne...

> while [ 1 ] ; do
> echo "PRECZ ZE SPAMEM" | mail -s"PRECZ ZE SPAMEM" $1
> sleep 1
> done

Sam osobiscie sobie (troszke wredniejszy) skrypt zrobilem:

bart_at_diament:~>crontab -l
# Spam the fucking spammers
11,40 * * * * ~/spam.re new33_at_bmp.net.pl /bin/ls 94
20 * * * * ~/spam.re debiut_at_zipnet.com.pl /bin/ls 94

----- spam.re -----
#!/bin/bash

i=0
while [ $i -lt $3 ]; do
i=`expr $i + 1`
echo "From: happy.spammer_at_com" >>/tmp/spammer.reply
echo "Date: Wed, 25 Oct 2000 18:13:05 +0200" >>/tmp/spammer.reply
echo "Message-ID: 235435262_at_spam.com" >>/tmp/spammer.reply
echo "To: $1" >>/tmp/spammer.reply
echo "Subject: Dziekuje za oferte" >>/tmp/spammer.reply
echo "" >>/tmp/spammer.reply
echo "Dziekuje za informacje o Panstwa produkcie. Niestety nie skorzystam," >>/tmp/spammer.reply
echo "ale w zamian wysylam program, ktory moze sie Wam przydac." >>/tmp/spammer.reply
echo "" >>/tmp/spammer.reply

cat $2 >>/tmp/spammer.reply

cat /tmp/spammer.reply | /usr/sbin/sendmail -t
rm -f /tmp/spammer.reply
done

Niestety w wiekszosci przypadkow, to tylko zapycha serwery pocztowe
prowajderow i nic wiecej... Spamerzy tego nawet nie zauwazaja, albo
wcale nie czytaja poczty z kont w polach From:.

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski     B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
   |    |      /  # Zalozyciel projektu JTZ:  http://www.jtz.org.pl/
   |    |     /   # moja strona:       http://www.jtz.org.pl/bartek/
\__|    |    /___ # Tel. 0501-453-621    ICQ: 23261748