Re: Glupota ludzka nie zna granic...

Autor: Karol Makowski (spc_at_buy.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 16:19:27 MET

Nijou <nijou_at_spamlock.go2.pl> wrote:
# Jest sobie bank PKO BP. Mam w nim konto. Mam wykupiona usluge e-mail,
# tzn. konto e-mailowe, na ktore przychodza wyciagi po kazdej operacji,
# kazdy circa 4-5 kilo. No i fajnie. Dzis znalazlem w tejze skrzynce
# maila z 63kilowym (!) zalacznikiem. Pomyslalem sobie "Oho! Romeo z
# banku, niezle jaja..." Nie byl to jednak ow wirus. Tresc maila
# brzmiala:
# "W zalaczniku (ePKO.gif) przesylamy informacje na temat nowej uslugi w
# naszym Banku. Wiecej informacji mozna uzyskac pod adresem:
# http://www.e.pkobp.pl. Wszelkie uwagi prosimy kierowac pod adres:
# e_at_pkobp.pl lub pod nr telefonu: 052-3261141"
# Co bylo w zalaczniku? Byl to GIF, zawierajacy... logo banku i okolo
# 240 slow, reklamujacych nowa usluge. Umiescilem go pod
# http://republika.pl/tester2002/epko.gif, jak chcecie to go sobie
# obejrzyjcie. I co o takim czyms myslicie?
OT: Jak to wykupic? gdzie? Da sie przez internet czy trzeba
isc/dzwonic do banku?

--
Karol Makowski | Network Administrator
Click and Buy Sp. z o.o.