Re: Delegowanie części podklasy revDNS

Autor: SeeB (seebA_at_seeb.szczecin.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 05:00:40 MET

Użytkownik "Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chciałbym uniknąć

> Zadnych problemow. Wystarczy zrobic dokladnie to co tam jest napisane.
> Takie delegacje na przyklad na serwerach IRC'owych sa widziane niekiedy
> nawet w ten sam dzien.

dokladnie po kilku minutach zaleznie od ustawienia samego dns (ustawiam
restartuje demona i poznan.irc.pl wpuszcza)

> Wiele osob z tego korzysta i nie ma problemow. A od ponad roku jest
> to juz oficjalne (RFC) rozwiazanie, a nie tylko draft.

o bezproblemowosci takiego rozwiazania swiadczy fakt, ze dmeny .net .com nie
sa wpuszczane przez inne serwery ?
nie zawsze to dziala niestety sam posiadam domene .net oraz .fi i nie
wpuszcza tam gdzie powinna.
a posiadanie wpisow w pelnym revDNS to umozliwia (sprawdzielm na wlasnej
d... )
chyba ze nie umiem jeszcze konfigurowac DNS - wszsytko przedemna

niemniej jednak dokladne postepowanie ze wskazowkami pozwala cieszyc sie
revDNS w wiekszosci przypadkow