Re: SDI - Proponowana nazwa uzytkownika ?

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 21:55:08 MET

Użytkownik "Przemysław Gubernat" <Przemyslaw_at_Gubernat.CoM.invalid> napisał w
wiadomości news:slrn92t4q7.1ql.Przemyslaw_at_repcio.pp.repe.k.pl...

> Nie wiem, widziałem reversa dla sdi innego niż *.miasto.sdi.tpnet.pl, było
> to pxxx.firma.w.pl

Nie chcę mi się wierzyć. adresy w domenie w.pl to zwykłe aliasy oferowane
przez firmę polbox zakładane na mejla i na adres strony. Działa to jak
zwykłe przekierowanie. IMHO to nawet nie jest pełnoprawna domena (w sensie
adresu). Kiedyś tego używałem więc wiem.

Pozdroweinia

Jacek