Re: bankier.pl

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 21:31:14 MET

Bartlomiej Zarzecki <mmx_at_riz.pl> wrote:

> Juz nie wspominajac o rozsylanym spamie. Przeszukuja strony www w
> poszukiwaniu adresow. Ja dostalem z ich serwera spam na konto
> (uwaga) abuse_at_moja.domena , ktore byly no stronie.
> Oczywiscie piekny mail, ze "znalazlem Panstwa email abuse_at_.... na
> stronie www .." itd
> po chwili jeszcze przyszedl na wwwadmin i ftpadmin ten sam mail...
> Czy mozna takim debilom cos zrobic ?
> Dzis dostalem kolejnego maila na abuse_at_.. tez reklama tym razem od innej
> firmy. Czy oni sa pop* Ci ludzie ? Po chwili oczywiscie doszedl na inne
> konto - akurat na admin_at_.... Zenada.
> [...]

Polecam maly skrypt.....

###### file skrypt
#!/bin/bash
echo "NIE WYSYLAJ DO MNIE SPAMOW"|mail -s "Prosba" $1
echo -n "."
exec ./skrypt

a potem
./skrypt email_at_usera

I czekamy az ekran zapelni sie od kropek... I najlepiej powtarzamy to
dla wszystkich znanych adresow spamerow ;-> Chamskie ale skuteczne!!!
I wiem ze mozna w petli ale tak zyskujemy dodatkowe opoznienie zeby
mozna bylo kontrolowac ilosc maili :)

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki