Re: bankier.pl

Autor: Bartlomiej Zarzecki (mmx_at_riz.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 03:15:47 MET

Bijej wrote:

> ten serwis musi niezle placic za klikanie w banerki, takie ludzie smieszne
> chwyty wymyslaja, zeby tylko kogos namowic

Juz nie wspominajac o rozsylanym spamie. Przeszukuja strony www w
poszukiwaniu adresow. Ja dostalem z ich serwera spam na konto
(uwaga) abuse_at_moja.domena , ktore byly no stronie.

Oczywiscie piekny mail, ze "znalazlem Panstwa email abuse_at_.... na
stronie www .." itd
po chwili jeszcze przyszedl na wwwadmin i ftpadmin ten sam mail...

Czy mozna takim debilom cos zrobic ?

Dzis dostalem kolejnego maila na abuse_at_.. tez reklama tym razem od innej
firmy. Czy oni sa pop* Ci ludzie ? Po chwili oczywiscie doszedl na inne
konto - akurat na admin_at_.... Zenada.

Da sie cos z tym zrobic ? Czy wysylanie listow na abuse_at_tepsy cos da ?

--
 pozdrawiam,
 Bartlomiej Zarzecki