Re: internet w PTK - informacje

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 15:12:32 MET

Michal Szokolo wrote:

> Czyli za jakieś 4-5 lat może i ja będę mógł się ubiegać... Cóż, w
> porównaniu z telekomuna blado to wypada. Oni mi obiecują że coś zrobią za
> kwartał i mam pewne podstawy, żeby w to wierzyć.

Zadzwon pod 0-800 114 114. To nie boli. I nie kosztuje.
Maja tam rozpiske rozbudowy sieci na najblizsze 2 lata.
I o ile telekomuna jak sam piszesz obiecuje, to tutaj skonczylo sie
miejsce
na obietnice.

> A kogo to obchodzi? Tylko zapowiedzi macie coraz ambitniejsze (tak, ładne
> bilboardy), ale realizacji ani widu ani słychu na 99% waszego terenu.

Bilboardy sa el nie Aster City :)

> Nie będę już wspominał, że sama usługa jest drugiej kategorii. Na głupim
> hisie można sobie teoretycznie serwer postawić, u was za możliwość
> podłączenia sobie 486 jako firewalla trzeba płacić extra.

Ze co?
Przepraszam zagladales na strone? (hint - http://www.astercity.net).
Nowi klienci maja - stale IP, podlaczenie drugiego komputera za 15
zlotych,
rDNS taki jak sobie tylko wymarzysz.
Po jaka cholere masz stawiac firewall? Jesli chcesz byc za firewallem to
mozesz wybrac adres IP z klasy prywatnej a nie publicznej...

> [...]
>
> Ciekawe, że na przykład takim komórkowcom opłaca się dawać telefon (wart
> pół średniej klasy modemu kablowego albo DSL-a) za stówę albo i taniej,
> wymagając od klienta minimalnego abonamentu rzędu 20 zł.
>
> Widać się na biznesie nie znają.

Jasne.
Ale komorki to troche inny biznes niz dostep do Internetu.
A moze stacje benzynowe beda rozdawaly samochody? W koncu tez musisz
korzystac
z ich uslug by samochod jezdzil..

> A ja się kontaktowałem i nawet "pocałuj nas w dupę" mi nikt nie odpisał.

Podeslij mi kopie maila z naglowkami.

> Wiem co kupuję. I tak się składa, że u nich mam co kupić, a u was mam g* i
> paski na TV4 co drugi dzień. Więc bardzo proszę tu nie podskakiwać, bo nie
> macie z czym.

Ja nie mam paskow na TV4. Zwlaszcza regularnie, chocby co drugi dzien.
Sprawdz czy sasiad nie ma jakiegos wesolego urzadzenia elektrycznego :)
Przypomina mi sie porownanie kanalow ktore sa w UPC a w Aster City.
Jedyne czego mi naprawde brakuje to Wizja 1 i FoxKids. Koniec.
Jakos nie teskno mi do polsatowej szmiry. (jedynym sensownym kanalem
ktory nalezy do Solorza jest TV4)
W Asterze za to mam rodzinke programow discovery, mtv2 i ale kino, ktore
sobie chwale.
Te oferty uslug sa poprostu rozne.

--
jackal