Re: Internet przez satelite??????

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 16:04:56 MET

ladzk_at_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak) wrote in
<3a281609.6479486_at_news.tpi.pl>:

>Czy zdajesz sobie sprawe ile kosztuje minuta na 0-800? Poczytaj cennik
>TPSA, to jest cos w okolicy zlotowki za minute!

Ty nie mowisz o tym ile kosztuje minuta na 0-800, tylko ile TPSA sobie za
nia liczy. Nie powiem, ze TP SA jest obecnie otwarta na uklady z innymi
firmami; ale zobaczysz, ze kiedys realia rynku zmusza ja do tego. Wyobraz
sobie firme, ktora chcialaby kupic od TPSA milion takich minut miesiecznie.
Biorac od abonenta 149 zl miesiecznie za dostep przez satelite (przypominam
- wycieniana przez Was wartosc uslugi ~ 50 zl miesiecznie), firma pokroju
UPC byla by w stanie zaoferowac dostep "Via Sky" + bezplatny dial-up.
Oczywiscie sa to tylko rozwazania teoretyczne, bo "alternatywni" ISP w Polsce
sa dalecy do logiki.

Pozdrawiam,
Wojtek