Re: Internet przez satelite??????

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 23:56:06 MET

On 1 Dec 2000 00:16:06 GMT, skrzyp_at_hot.pl (Wojciech Skrzypinski)
wrote:

>bartek_at_carosweet.com.pl (Bartek Pomianowski) wrote in

>Skad wiesz ? Czy przedstawiono juz szczegoly oferty ? Masz racje - lecz
>gdyby za ta cene dawali jeszcze numer dial-up na 0 800 lub 0 801
>naliczajacy jeden impuls za cale polaczenie.....

Czy zdajesz sobie sprawe ile kosztuje minuta na 0-800? Poczytaj cennik
TPSA, to jest cos w okolicy zlotowki za minute! W przypadku
zastosowania reklamowego polaczenie ciekawskiego wlicza sie w cene
produktu dla wszystkich. Jeden zadzwoni, dziesieciu w sklepie bez
dzwonienia twoj produkt kupi... A w przypadku wdzwanianego dostepu do
sieci NIE ISTNIEJE nic takiego jak darmowy dostep przez 0-800... Firma
ktore udostepni numer 0-800 do dialupu bedzie tepsie musiala zaplacic
za polaczenia. Jak myslisz, pieniadze wyczaruje czy od klientow
wezmie? Bo jak mam za posrednictwem jakiejs firmy transferowac do
tepsy zlotowke za minute to wole bezposrednio dwanascie groszy...

--
Darek