Re: internet w PTK - informacje

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Fri 01 Dec 2000 - 23:57:49 MET

eLKa <cpt.nemo_at_pf.pl> wrote:

: Kupon to ja wypelnilem conajmniej 3 lata temu i potem jeszcze kilka razy.
: Olewacie klientow totalnie.

Heh...to ja sie do Astera dobijam od ponad 4 lat :-) Oczywiscie bez skutku -
nikt nic nie wie.

:> Chyba za bardzo nie kontaktowales sie z asterem skoro twierdzisz ze
:> potrzeba
:> 5 chetnych w bloku do podlaczenia (przypominam - informacja nie
:> prawdziwa
:> od 2 lat).
:>
: Tak jak i ta ze Aster podlacza abonentow :))) Przynajmniej nie na ulicy
: Reymonta na Zoliborzu :))

Albo przy rondzie ONZ.

: Jesli chodzi o HIS to serwis jest OK i reaguje blyskawicznie, choc od
: jakiegos pol roku nie mialem potrzeby z niego korzystac.

Faktycznie od jakiegos czasu jest ok - na dokladke ciagle nad tym SDI
pracuja. Ale zeby bylo realnie (w koncu TPSA to monopol) to powiem jak
banalna awaria SDI zamienila mi sie w czterodniowa katastrofe nie tylko bez
SDI ale i bez telefonu. Na dokladke tepsa nie odliczyla mi tych dni od
abonamentu SDI. I zeby bylo smieszniej to gdybym nie walczyl to telefonu i
SDI nie mialbym do dzisiaj :-) Watpie zeby w AC pracowali az tacy
badziewiarze. Mimo wszystko.

: Pozdrawiam i juz mnie wiecej nie rozsmieszaj :)))

Oj, tak. Zwlaszcza mnie rozsmieszyl ten dowcip o totolotku. Ile ja juz tych
ankiet wypelnilem :-)

: eLKa

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski