Re: wyjscie na swiat lezy i nawet juz nie kwiczy...

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:04:41 MET

"Andrzej Lawa" <alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> wrote...
> Ave!
>
> Przed chwilą przestałem móc się łączyć z dużą częścią świata poza Polską
> (jeśli nie z całym). I to nie tylko z SDI - jak się zatelnetuję na serwer
> Politechniki, to stamtąd też nie idzie... Telegobe znowu szlag trafił, czy
> Polska wypowiedziała światu wojnę? ;->

Dziwne. Ilekroc mialem uwagi co do jakosci
uslug tepsy spieszono mi wyjasnic ze SDI
daje 9-14kB/s a kto w to nie wierzy ten
jest glupek. A teraz takie halo "swiat", "wojna".
Wg mnie to jest po prostu kolejna odmiana tej
samej co dotychczas "normalnosci".

miab