Re: wyjscie na swiat lezy i nawet juz nie kwiczy...

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:20:30 MET

Przepraszam, że krzyczę, ale ten osobnik najwyraźniej jest głuchy, slepy,
albo coś jeszcze...

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne. Ilekroc mialem uwagi co do jakosci
> uslug tepsy spieszono mi wyjasnic ze SDI
> daje 9-14kB/s a kto w to nie wierzy ten
> jest glupek. A teraz takie halo "swiat", "wojna".

JAKIEJ WIELKOŚCI SMILEY'E MAM WSTAWIAĆ, ŻEBYŚ JE ŁASKAWIE ZAUWAŻYŁ?

> Wg mnie to jest po prostu kolejna odmiana tej
> samej co dotychczas "normalnosci".

PRZIECIEŻ WYRAŹNIE PISAŁEM, ŻE PO ZATELNETOWANIU SIĘ NA KOMPUTER NA
POLITECHNICE, TEŻ NIE MOGŁEM POŁĄCZYĆ SIĘ Z ZAGRANICĄ. a POLITECHNIKA NIE
UŻYWA SDI.