Re: wyjscie na swiat lezy i nawet juz nie kwiczy...

Autor: jacek (a_at_a.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 18:02:06 MET

> Ave!
>
> Przed chwilą przestałem móc się łączyć z dużą częścią świata poza Polską
> (jeśli nie z całym). I to nie tylko z SDI - jak się zatelnetuję na serwer
> Politechniki, to stamtąd też nie idzie... Telegobe znowu szlag trafił, czy
> Polska wypowiedziała światu wojnę? ;->

Czy awaria lacza z zagranica w ogole kogos obchodzi poza kilkoma
osobnikami ktorym (nie wiadomo dlaczego) nie wystarczaja przebogate
polskie zasoby Internetu i ktorzy probuja (nie wiadomo po co) wystawic
nos za granice? Wiem jedno - na pewno nie ochodzi to naszego uckochanego
monopolisty bo lacze ze swiatem rwie sie coraz czesciej i na dluzej.

Mowi sie ze swiat to jest globalna wioska. Przy takich awariach
rzeczywiscie czuje sie jakbym mieszkal w wiosce...

jacek