Re: Z grubej rury.

Autor: webmaster_at_cash.prv.pl
Data: Thu 30 Nov 2000 - 00:43:32 MET

On Mon, 27 Nov 2000 00:21:30 +0100, "Jaco" <Jaco_at_alpha.net.pl> wrote:

>Szeptela to oni do tego nie potrzebują. Któraś z firm, które się wokół tego
>kręcą (Tel i gaz w nazwie) ma koncesję.

Ja czegos nie rozumiem - co daje kawal kabla wschod - zachod ?
Jak to wplynie na poprawe polaczen Gdansk-Krakow ? :)
Chyba ze cala komunikacja bedzie chodzila tylko ze wschodu na zachod i
z powrotem.

Pzdr. web.master

--
Najlepsze sposoby zarabiania w Internecie. To takie proste.
              http://www.cash.prv.pl