Re: Z grubej rury.

Autor: tbaczynski_at_wp-sa.pl
Data: Sat 25 Nov 2000 - 23:49:32 MET

In pl.internet.polip Ryszard Rączkowski <warschau_at_post.pl> wrote:

> Gdyby nie fakt, że cała sprawa została nagłośniona przez powiedzmy sobie
> cymbałów, którzy potrafią tylko rozpętywać szpiegowskie afery i psuć
> stosunki z Rosją, mogliśmy na tym wiele zarobić.
> Mielibyśmy piękne łącze i co ważniejsze poprawione stosunki z Rosją.

a mnie ciekawi o co wy sie tak klucicie... pomyslcie lepiej dokad ta
wspaniala przepustowosc bysmy mieli :-) do konca rurociagu?
jedyne co bysmy mieli to kawalek szkla... tylko te szklo trzeba do czegos
przyczepic i ktos mosi pozwolic na dostep do jakiegos operatora... a to juz
kosztuje... i to niemalo, czy myslicie ze zbyt mala przepustowosc lacz
miedzynarodowych tpsa wynika ze zbyt malej przepustowosci szkla? :-)
myslec!
dalej... nastepnym krokiem jest zastanowienie sie jak ta ewentualna
przepustowosc doprowadzic do szarego czlowieczka... takiego tak ty...
i co? polozysz sobie wlasne lacze do rurociagu? i zrobisz wcinke w te
wlokna? :-)

> Niestety... zwyciężyły emocje i władza kompletnie nieobeznanych ludzi.
> Mamy kolejną drzazgę z stosunkach z Federacją Rosyjską, co baaardzo nam nie
> wskazane i nie mamy nadal dobrego łącza na świat.
> To, że Szyszko wyszedł znów na durnia pomijam, gdyż to jego problem nie mój.

mysle ze tutaj na durniow wyszly osoby ktore to rozdmuchaly... sprawa jest
malo wazna przynajmniej z punktu widzenia polskiego internetu

--
Tomasz Baczynski                Wirtualna Polska S.A.