Re: Z grubej rury.

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 13:56:42 MET

Użytkownik <tbaczynski_at_wp-sa.pl> napisał w wiadomości

> a mnie ciekawi o co wy sie tak klucicie... pomyslcie lepiej dokad ta
> wspaniala przepustowosc bysmy mieli :-) do konca rurociagu?
> jedyne co bysmy mieli to kawalek szkla... tylko te szklo trzeba do czegos
> przyczepic i ktos mosi pozwolic na dostep do jakiegos operatora... a to
juz
> kosztuje... i to niemalo,

Mnie dostęp do internetu też kosztuje i to niemało.

czy myslicie ze zbyt mala przepustowosc lacz
> miedzynarodowych tpsa wynika ze zbyt malej przepustowosci szkla? :-)

Nie. Z tego, że tam wolą pierdzieć w stołek i brać duża kasę za marnej
jakości towar.

> myslec!
> dalej... nastepnym krokiem jest zastanowienie sie jak ta ewentualna
> przepustowosc doprowadzic do szarego czlowieczka... takiego tak ty...
> i co? polozysz sobie wlasne lacze do rurociagu? i zrobisz wcinke w te
> wlokna? :-)

A nie słyszałeś o wydzierżawieniu im przez Szeptel kabelka do Warszawy?
Internet
nie działa na tej zasadzie, że każdy ma własne łącze do każdego.

> mysle ze tutaj na durniow wyszly osoby ktore to rozdmuchaly... sprawa jest
> malo wazna przynajmniej z punktu widzenia polskiego internetu

Potencjalnie mogłaby być bardzo ważna gdyby odpowiednio do tego podejść.

Pozdrowienia

Jacek