Re: Internet przez Hyperion

Autor: Sebastian Dabrowski (zolw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 16:55:47 MET

On Wed, 22 Nov 2000 16:35:00 +0100, TeDe <tede_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
wrote:

>Na swoich stronach podaja kwote 750 zl za przylaczenie, ale w umowie
>pisza jeszcze o jakiejs kwocie 150 zl - platne w trzy dni od jej
>podpisania. Czyli wychodzi jakies 900zl

Dupisz Perelko.

Samo podlaczenie to:

  150zl platne do 3 dni po podpisaniu umowy instalacyjnej
  550zl platne do momentu przyjscia fizoli, ktorzy beda to montowac

        Razem 700zl, chyba ze w ratach, to 150zl+6*110zl.

>ograniczaja kazdemu
>uzytkownikowi transfer do 100kB/s. Rzeczywisty transfer bedzie jednak
>na pewno o wiele nizszy.

W umowie nie gwarantuja dolnej granicy transferow. Ten pajac, ktory u
mnie byl, twierdzil, ze srednio bedzie to ok. 8KB/s=64Kb/s dla
internetu i 100Mb/s dla ethernetu (tzw. siec miejska). Pewnie
sciemnial.

>Tak sie zlozylo, iz firma buduje siec na moim osiedlu. Jest to dla
>mnie jakas szansa na uwolnienie sie od monopolu tepsy. Takze i mnie
>interesowaloby czy ktos mial juz ze wspomniana firma jakies
>doswiadczenia.

Ja zaplacilem 150zl i teraz czekam, kiedy te dekle powiadomia mnie o
dniu, w ktorym maja przyjsc i wiercic mi w chacie. Ma to byc
zamontowane najpozniej w 45 dniu od dnia podpisania umowy. Zostalo im
jakies 15 dni. Jesli mnie zrobia w balona, napewno to opisze.

Pozdrawiam, Zolw.