Re: Internet przez Hyperion

Autor: TeDe (tede_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 03:32:54 MET

On Sat, 25 Nov 2000 15:55:47 GMT, zolw_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(Sebastian Dabrowski) wrote:

>Dupisz Perelko.
He?

>Samo podlaczenie to:
>
> 150zl platne do 3 dni po podpisaniu umowy instalacyjnej
> 550zl platne do momentu przyjscia fizoli, ktorzy beda to montowac
>
> Razem 700zl, chyba ze w ratach, to 150zl+6*110zl.
§3 Umowy o wykonanie instalacji sieci internetowej:
1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalaja oplate instalacyjna
skladajaca sie z dwoch czesci:
- kwoty 150 zl, ktora Zamawiajacy uiszcza w terminie 3-ch dni
roboczych od dnia jej podpisania, oraz
- 36 rat po 26 zl kazda - platnych co miesiac wraz z miesiecznym
abonamentem [...], poczawszy od miesiaca, w ktorym powstanie obowiazek
oplacania tego abonamentu.

Z tym, ze rozkladaja te kwote glowna na 6 a nie 36 miesiecy to juz od
nich slyszalem, ale ogolnie to maja z tym niezle zamieszane.
Jakkolwiek Ty miales z nimi juz jakis konkretniejszy kontakt wiec
pewnie Twoje dane sa blizsze prawdy:-)

>W umowie nie gwarantuja dolnej granicy transferow. Ten pajac, ktory u
>mnie byl, twierdzil, ze srednio bedzie to ok. 8KB/s=64Kb/s dla
>internetu i 100Mb/s dla ethernetu (tzw. siec miejska). Pewnie
>sciemnial.
100Mb/s? Dziergaja to na Fast-Ethernecie? Ciekawe po jaki czort.

Koniecznie.

Pozdrawiam
TeDe