Re: Internet przez Hyperion

Autor: TeDe (tede_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 16:35:00 MET

On Sat, 4 Nov 2000 06:28:52 +0100, "Szymon" <szymon_at_akuku.com.pl>
wrote:

>Tez tak mowilem , ale dzialaja :o . W bielsku juz podlaczyli kilkadziesiat
>osob - osobiscie nie korzystam wiec sie nie wypowiadam co do wrazen .
>Minusem jest dynamiczne IP (ewntualnie stale +40 zl miesiecznie , 480
>rocznie za stale IP to duuuuzo )
Dzialaja podobno na terenie Rzeszowa, Lublina, Bielska-Białej, Katowic
i Tych, gdzie sam mieszkam. Z tego co sie dowiadywalem w samej firmie
to owe stale IP daja za dodatkowa doplata 20 zl miesiecznie (brutto).
Oplata podstawowa to 49 zl. Czyli wychodzi 240 zl rocznie za stale IP,
czy to duzo?
Na swoich stronach podaja kwote 750 zl za przylaczenie, ale w umowie
pisza jeszcze o jakiejs kwocie 150 zl - platne w trzy dni od jej
podpisania. Czyli wychodzi jakies 900zl za przylaczenie (brutto!) oraz
49 zl na mc + ew. 20 zl/mc za stale IP. Czy waszym zdaniem to drogo? Z
informacji jakie mi podali twierdza, iz ograniczaja kazdemu
uzytkownikowi transfer do 100kB/s. Rzeczywisty transfer bedzie jednak
na pewno o wiele nizszy.

Tak sie zlozylo, iz firma buduje siec na moim osiedlu. Jest to dla
mnie jakas szansa na uwolnienie sie od monopolu tepsy. Takze i mnie
interesowaloby czy ktos mial juz ze wspomniana firma jakies
doswiadczenia. Nie chcailbym utopic w tym interesie 9-ciu stow i sie
pozniej rozczarowac.
Pozdrawiam
TeDe