Re: NASK (krasnoludki)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 00:32:54 MET

Dzien dobry,

On 1 Nov 2000, Wojtek Piecek wrote:

> Nie.

Tak bylo. Korespondencje z Panem Kozlowskim mam zarchiwizowana do dzis.

> Skonczylo sie grozbami ze strony chyba wlasnie Pana na temat (cytuje z
> pamieci) "czym zajmuja sie Pana pracownicy podczas przebywania w pracy".
> Dotyczylo pracownikow instytucji edukacyjnej.

Cytat jest falszywy. Skarga dotyczyla konkretnego pracownika, ktory
wykorzystywal panstwowa siec do komercyjnych celow na nasza szkode. A to,
ze ten pracownik to Panski kumpel - to mnie nie wzrusza.

> ps. Usmialem sie tym ze nie chodzilo o firme elektron.pl ktora przez wiele
> domen jest wpisana do bazy jako firma ewidentnie spamujaca ...

Zdziwilbym sie, gdyby to byla prawda. Przypominam sobie natomiast, ze
Panski kumpel, na ktorego zlozylem skarge do NASK, w odwecie zablokowal
przyjmowaniem poczty od nas na jednym serwerku. No, i musial zdjac ta
blokade na zadanie klientow tego serwera. O calym zdarzeniu dowiedzialem
sie post factum od drugiego administratora. Nieszczesnik spedzil godzine
na szukaniu problemu.

Krzysztofo Czuma