Re: SDI problem

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 00:20:49 MET

On Wed, Nov 01, 2000 at 12:10:31AM +0100, miab wrote:

> O jakich ludziach mowisz bo moze znowu sie nie rozumiemy.
> Czy o tych ktorzy uwlaszczyli sie na wspolnym majatku?
> Czy o tych ktorzy na nim zeruja?
> Za co im mam byc wdzieczny za najgorszy w stosunku do
> ceny dostepu dialup operatora narodowego internet na swiecie?

(przepraszam, celowo nie kasuje co wczesniej pisalem).

Mowie np. o firmie ktora instaluje sobie lacze 2M. I placi za nie dosc duzo
(np. tpsa to bylo jakies 2.5kzl netto za cir 32k) i ma pelne prawo z tego
korzystac. Nawet jesli ciagnie sobie dupy z internetu lub je udostepnia
(oczywsice w ramach legalnosci, ale to inne przepisy).

Naprawde, to ze w tzw. miedzyczasie ktos robi 020 to mnie nie interesuje,
podobnie SDI czy inne isdn-y.

A przy okazji - NIGDZIE nie jest napisane, w zadnej ustawie zasadniczej czy
innych papierach ze tpsa/tpnet jest "narodowym operatorem internetu". To ze
udostepnie taki numer to jest tylko takie jego widzimisie - rownie dobrze by
mogl byc 0700-123456 albo 0801-123456; oni woleli 0202122. Podobne numery ma
rowniez PAP i nikt jej nie nazywa "narodowym opertorem internetu" ...

--w

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.internet.polip
http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip