Re: SDI problem

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 00:10:31 MET

"Wojtek Piecek" <woju_at_pingwin.waw.pl> wrote...
> A co Cie interesuje ze ktos placi za lacze 2M i je do konca wykorzystuje?
> Czy nie umiesz pojac ze tylko dzieki takim ludziom masz 020 oraz sdi i ze
> dzieki temu masz lacza miedzymiastowe i miedzynarodowe takie jakie masz?

O jakich ludziach mowisz bo moze znowu sie nie rozumiemy.
Czy o tych ktorzy uwlaszczyli sie na wspolnym majatku?
Czy o tych ktorzy na nim zeruja?
Za co im mam byc wdzieczny za najgorszy w stosunku do
ceny dostepu dialup operatora narodowego internet na swiecie?

miab