Re: SDI problem

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 23:52:12 MET

On Tue, Oct 31, 2000 at 11:31:02PM +0100, miab wrote:

> "Andrzej Lawa" <alawa_at_obywatel.pl> wrote...
> Moje uwagi odnosilem do osobnikow sciagajacych za friko tzn.
> przez nie swoje lacza w szczegolnosi przez lacza pracodawcy
> znaczne porcje malo wartosciowych danych w godzinach
> szczytu korzystajac z mozliwosci wymuszenia priorytetu
> transmisji na swoja korzysc kosztem dialupowcow i SDI-owcow.
> Zestaw RH + 12 StarTrekow kojarzy mi sie z 17 plytami
> CD * 650MB = ok 11GB co nie jest do sciagniecia przez SDI
> szybciej niz w 2-4 tygodnie. Tak ze jezeli wspomniales
> o tym ze je wlasnie sciagasz uznalem ze dysponujesz
> [...]

A co Cie interesuje ze ktos placi za lacze 2M i je do konca wykorzystuje?
Czy nie umiesz pojac ze tylko dzieki takim ludziom masz 020 oraz sdi i ze
dzieki temu masz lacza miedzymiastowe i miedzynarodowe takie jakie masz?

Czy jesli by nie bylo samochodow to by budowano drogi i chodniki? I tutaj
tez dochodzi do absurdalnych sytuacji ze sie ogranicza ruch ssamochodow,
bo piesi moga wejsc na ulice i sie zabic.

Przy takim rozumowaniu niedlugo naprawde bedzie trzeba znacjonalizowac
wszelkie lacza miedzynarodowe i szybkosc lacza przyznawac odwrotnie
proporcjonalnie do powierzchni mieszkania, podobnie jak przyznawanie punktow
za pochodzenie (wiesz co to bylo?).

Zastanow sie, jesli Ciebie nie stan na wiecej, to nie musisz kazac innym
ktorych na to stac ograniczac sie.

--w

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.internet.polip
http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip