Re: WP pierwszym portalem ?

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 20:28:17 MET

Piotr Piatkowski napisał(a):

> Ale to nie jest dobre określenie, bo pasuje też do TV, radia,
> gazet... Chyba że "nudy internetowe" :-)

Zgodnie z tryndem amerykańskim: e-nudy albo cybernudy ;-)

Nie wiem czemu, ale dzieła tych firm kojarzą mi się ze śmietnikiem. Tu
kupka tego, obok kupka owego, dalej kupka jeszcze czegoś... razem wychodzi
z tego jedna wielka kupa.

--
Internet Explorer i Outlook Express można znależć na giełdzie lub na
złomie, ale w tym drugim przypadku nalezy liczyć się z utrudnieniami