Re: NASK (krasnoludki)

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 09:20:43 MET

Krzysztof Czuma napisal(a):
[...]
: Obliczylem, ze wpisanie jednej literki zajelo urzednikom NASK 25020 minut.
: Zaintrygowany tym niezwyklym tempem dzwonie do NASK i pytam: dlaczego tak
: dlugo?

Wiem, opowiadałem już kiedyś ten kawał ... Ale nie potrafię się
powstrzymać :->

Był sobie raz góral, miał żonę, dzieci, zagrodę pełną owiec, śliczną
chłupe. Ale najpierw wyzdychały mu owce, potem umarła żona, później
dzieci, chłupa się spaliła ... I siedzi sobie góral na zgliszczach
i płacze: "Panie Boże, za co ? Co ja takiego zrobiłem ?"
Rozstępują się chmuru i słychać głos: "Bo widzisz, ja Cię cośik
strasznie nie lubię."

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Some dance to remember