Re: SDI problem

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 22:26:27 MET

Popieram. Też mam SDI i nie mam zamiaru słuchać narzekania dialup'owców. Też
siedziałem na modemie. A jak okazało sie ze SDI kosztuje 1000 to nie
biadoliłem ze dużo tylko założyłem LAN na osiedlu (też wydatek) i
podzieliłem koszt na 4 osoby ! A co z tego mam ? Mam abonament 40zł i jestem
spokojny o transfery. Inni uerzy korzystaja tak jak ja - jak mają chęć - bo
mamy komfort psychiczny- tu nie ma licznika. A ze blokujemy linie ? Nawet
jesli ;) to co nas to obchodzi ? Dlaczego jakis dialap ma prawo wymagać (bo
on płaci) a ja niby nie ? a co to ja nie płace ??? To że mam lepiej to nie
moja wina - chcialo mi sie - a nie siedzialem i narzekalem ze tpsa to jest
bee i niedobra. Jak dialapowcow cos nie pasi to moga dac sobie spokoj z
inetem. Nikt ich nie prosil. A jak korzystaja z 020 to niech sie ciesza ze
jest za friko a nie trzeba np. placic dodatkowo za dostep. A co by wtedy
powiedzieli ??

--
Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl