Re: SDI problem

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 19:07:33 MET

miab <miab_at_warman.com.pl> wrote:
> Pozwol ze odpowiem tylko na jedno.
> Moje zwiazki z Warmanem polegaja na tym ze za ustalona miesieczna
> kwote+VAT(jest to podatek, podobnie jak na rachunku ,od tepsy,
> czy ze sklepu - informacja dla tych czy i komu place podatki)
> wynajmuje w NASK skrzynke e-mailowa i prawo dostepu dialup.

Teraz już wiem: skoro takie brednie piszesz, to nie możesz być
kimś innym, jeno trollem. Dedykuję sygnaturkę (zamień słowo
"rady" na "twierdzenia"). Odnosi się to oczywiście do
twierdzenia, jakoby Twoja skrzynka była podatkiem.

Do nieusłyszenia.

Andrzej

--
A weź ty takie rady, zwiń w ciasny rulonik i rozważ znaczenie
słowa czopek. (c) Janusz A. Urbanowicz