Re: Polpak &*(^$%!^^!$%^!%!%$!(

Autor: traxis_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 28 Oct 2000 - 02:53:17 MET DST

> czy ktoś wie co się tak na prawdę dzieje od 1,5 tygodnia w tym polpaku???
> coś im się popsuło (delikatnie to określam) czy coś może modernizują???
> przecież człowiek dostaje chyzia, 2 tygodnie temu było jako tako a teraz to
> już dno, najgorzej że w cst mówią że jest wszystko ok
>
> pzdr Gucio

Czlowieku tam sie niczego nie dowiesz.
Ja 30 dni temu zlozylem podanie o Polpak-T i co otrzymalem w odpowiedzi:
- 2 tygodnie trwal wywiad czy wogole mnie podlacza, w koncu stwierdzili ze tak
ale to bedzie szlo po strumieniu
- obecnie nie maja wolengo portu wiec mnie nie podlacza od reki
- jak maja wolny port to nie maja sprzetu
- jak maja wolny port i sprzet to ze strumieniem znow cos nie tak
To sa odpowiedzi jakie otrzymalem telefonicznie. Bo jedyna odpowiedz jaka
otrzymalem faxem to tylko o mozliwosciach podlaczenia, i to po usilnych
prosbach. Bo zeby wyslac fax od nich do mnie to sie musi podpisac kierownik.
Wiec tak albo nie bylo kierownika, albo byl kierownik ale nie mial przy sobie
pieczatki.
Totalny balagan.
Ale czemu tu sie dziwic tak dzialaja struktury monopolistyczne, i to juz nie
chodzi tylko o Polpak ale tez o NASK.
Zeby klienci film providerskich wiedzieli ile my sie musimy uzerac z nimi ...
ehhh