Re: cCISCO-przykladowa konfiguracja

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 14:50:45 MET DST

Michal Sibilski wrote:

> hymm..
> musisz wiedziec, ze 2mb to jest twoja przepustowosc do routera
> brzegowego..
> pozanim to juz jest tak jak na to ruch pozwoli.. w nocy dziala lepiej bo
> jest mniejszy ruch ogolnie.. jezeli przylaczasz sie od siebie do hosta,
> ktory jest podiety tez np. 2mb i jezeli jest podalczonych do tego hosta
> 100 uzytkownikow.. to jak ty jestes tym 101 to juz nie bedziesz mial 2mb
> (i nie koniecznie to jest 2mb/101)
> jezeli przylaczasz sie do sunsite-a to sunsite jest prawdopodobnie
> [...]

Błąd. Nie należy się cieszyć z tego co jest (ale nie mówię,
że od razu należy narzekać). Płacisz za 2Mbit/s, więc wymagasz.
Choćby po polskim szkielecie. Przegięciem jest to co wyrabia
TP, gdy masz 100B/s w ciągu dnia, zaś w nocy 100kB/s. Po szkielecie
polskim, żeby nie było niedomówień.

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |