Re: cCISCO-przykladowa konfiguracja

Autor: Michal Sibilski (ms_at_sibil.art.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 14:39:37 MET DST

> ja mam u siebie router cisco 1601 do lacza 2MB
> w ciagu dnia nie podskakuje powyzej 40kb transfery kijowe
> w godzinach nocnych cos rusza np wczoraj o 22 udalo sie z sunsite
> sciagnac
> dosc duzo a w statystykach transfer wskoczyl do 1'8
> odlaczalismy router od sieci lokalnej i puszczalismy pingi prosto z
> routera bez zmian ;-<
> rownolegle ogladam statystyki z lacza ceti maja u siebie ruch na
> poziomie 100-120K
> czyli albo maja lepsze chody w tpsa (w koncu budynek obok) albo u mnie
> cos nie tak

hymm..
musisz wiedziec, ze 2mb to jest twoja przepustowosc do routera
brzegowego..
pozanim to juz jest tak jak na to ruch pozwoli.. w nocy dziala lepiej bo
jest mniejszy ruch ogolnie.. jezeli przylaczasz sie od siebie do hosta,
ktory jest podiety tez np. 2mb i jezeli jest podalczonych do tego hosta
100 uzytkownikow.. to jak ty jestes tym 101 to juz nie bedziesz mial 2mb
(i nie koniecznie to jest 2mb/101)
jezeli przylaczasz sie do sunsite-a to sunsite jest prawdopodobnie
podpiety bezposrednio w twoj wezel i dlatego masz tak szybkie transfery
!
myslenie, ze jak wykupujesz 2mb to bedziesz mial 2mb i z netscape.org i
z microsoft.com i z www.pol.pl i z czcza.tw jest bledne.. 2mb to 2mb do
routera brzegowego..
a transfery rzedu 40k/s sa wiez mi niezle.. bo czasami jest 5k/s i
trzeba sie cieszyc, ze wogole jest !

--
Michal Sibilski - ms_at_sibil.art.pl