Re: cCISCO-przykladowa konfiguracja

Autor: Marcin (mrowieck_at_aol.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 14:26:26 MET DST

Michal Sibilski wrote:

> rany !
> jak dziala Ci lacze to dziala.. nie masz (chyba ? :) jakiegos kurka z
> boku routera do podkrecania predkosci...
ci z tpsa wmawiaja ze 90% bledow z laczem to bledy po stronie usera
bledna konfiguracja routera , sieci .
ja mam u siebie router cisco 1601 do lacza 2MB
w ciagu dnia nie podskakuje powyzej 40kb transfery kijowe
w godzinach nocnych cos rusza np wczoraj o 22 udalo sie z sunsite
sciagnac
dosc duzo a w statystykach transfer wskoczyl do 1'8
odlaczalismy router od sieci lokalnej i puszczalismy pingi prosto z
routera bez zmian ;-<
rownolegle ogladam statystyki z lacza ceti maja u siebie ruch na
poziomie 100-120K
czyli albo maja lepsze chody w tpsa (w koncu budynek obok) albo u mnie
cos nie tak