Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 19:08:37 MET DST

On Tue, 17 Oct 2000 16:44:32 -0000, Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> wrote:
>Hmmm, czy pomogłoby uwzględnienie w systemie bilingowym, że opłaty za
>0202122 są naliczane dopiero po pół minuty ? Definiowanie różnych opłat
>dla różnych numerów z pewnością jest możliwe, nie wiem tylko, czy aż tak
>szczegółowo...
>
>Tak sobie tylko gdybam, takie rozwiązanie ma też oczywiście swoje własne
>wady.

hmm... wiesz... operatorzy komórkowi musieli w końcu polikwidować
darmowe 5-cio sekundówki, a w gazetach można było czytać o rerkodach
typu kilkatysięcy takowych na miesiąc. tak więc nie wiem czy to jest
dobry pomysł w tym kraju. bardziej byłbym za wprowadzeniem impulsu krótszego,
np. 20 albo 30 sekundowego.

--c