Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Oct 2000 - 03:46:13 MET DST

On Fri, 13 Oct 2000 08:26:15 +0200, Jacek Rzeuski
<jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:

>Nie do przyjęcia. Zbyt subiektywne.

Owszem, ale patrząc na sprawę filozoficznie wszystko jest subiektywne,
więc nie da się niczego ocenić obiektywnie :)

>A nie działa?

Nie wiem, nie mam sdi. Ale zakładam, że nie działa (lub że połączenia
modemowe działają źle), bo ludzie narzekają (podając dane).

>I tak z reguły jest. Ale nie sposób zapewnić takiej transmisji do
>wszystkich serwerów w Polsce. Sieć jest niejednorodna.

To interesujące. Nie wiem jak to się ma do sdi, ale na łączu 1mbit
(które mam w pracy) taki np. onet.pl chodzi powoli -- a przypuszczam,
że łącza ma raczej niezłe. Powoli chodzi również www.tpsa.pl, co już
jest śmieszne. Nie mam pretensji powiedzmy o ahoj.pl, który co prawda
chodzi powoli, ale zawsze możecie zwalić winę na ipartners.

Odpowiadając weź pod uwagę, że ten objaw spowodowany jest głównie
przez zapchane łącze pomiędzy gdańskiem a warszawą -- na
do-gdaacmm.r1.tpnet.pl jest ok 30% straconych pakietów.

>SDI nie ma nic do tego, bo te łącza są współdzielone pomiędzy SDI, 020,
>dzierżawki, itd. Nikt nie będzie budował osobnych sieci dla każdego
>sposobu dostępu.

Nikt do tego nie namawia. Fakt jest taki, że łącza tpsa poza Polskę są
zapchane i należało by je poszerzyć.

>Heh, zawsze będzie za wolno.

Wprost przeciwnie, połączenia z wp.pl mam _szybkie_ i gdy tylko będę
takie miał po całej Polsce przestanę narzekać :)

--
,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>zapal<dot>to .,.,.,.,.,.,.,.,.,. your ,
.,>  {=}  <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_ ,.,.,.,.,.,.,.,.,., bike .