Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 18:44:32 MET DST

Jacek Rzeuski napisal(a) [16 Oct 2000]:

[...]
>Teoretycznie powinno być nawiazanie sesji ppp, ale jest problem z
>taryfikacja. Centrala wie jedynie, ze nawiazala polaczenie i od tego
>czasu liczy impulsy, ktore nastepnie sa przetwarzane na rachunek dla
>klienta. Nawiazanie sesji ppp rejestruja urzadzenia dostepowe Polpaku,
>ale te z kolei nie maja styku z systemami rozliczeniowymi, wiec nie ma
>jak przekazac do obliczania rachunku tego czasu zamiast czasu
>nawiazania polaczenia telefonicznego.

Hmmm, czy pomogłoby uwzględnienie w systemie bilingowym, że opłaty za
0202122 są naliczane dopiero po pół minuty ? Definiowanie różnych opłat
dla różnych numerów z pewnością jest możliwe, nie wiem tylko, czy aż tak
szczegółowo...

Tak sobie tylko gdybam, takie rozwiązanie ma też oczywiście swoje własne
wady.

--
					(moskit_at_irc.pl)