Re: praca - mailing do wyselekcjonowanych grup odbiorców

Autor: Przemyslaw Brojewski (brojek_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 17 Oct 2000 - 18:24:11 MET DST

A A <alfabravo_at_poczta.wp.pl> wrote:
: A może to jedynie np. badanie naukowe robione na populacji polskich eksporterów
: zainteresowanych informacją o możliwościach eksportowych nowych atrakcyjnych rynków
: zbytu? Co wówczas?

Jak mam tandetnie zablindowana rozenklape i mi ryksztosuje
to wowczas wzywam hydraulika, i upewniam sie, ze rzeczony hydraulik
zaopatrzy sie w holajze.

Notmiast wypowiedzi przedpiscy zupelnie nie moge zrozumiec.

brojek.