Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 10:17:34 MET DST

miab wrote:

> ?Nie do przyjęcia. Zbyt subiektywne.
>
> Nie do przyjecia ze strony uslugobiorcow to jest powyzszy poglad.

Nie wiem ile masz lat, ale takie podejscie wyglada mi na podstawowke.
Dopoki nikt nie zdefiniuje liczbowo parametrow uslugi dopoty nie mozna
wymagac tych parametrow.

> ?A nie działa?
>
> Za wyjatkiem b.specyficnych sytuacji nie dziala.

Mam inne dane.

> ?I tak z reguły jest. Ale nie sposób zapewnić takiej transmisji do
> ?wszystkich serwerów w Polsce. Sieć jest niejednorodna.
>
> I tak z regulu nie jest.
> Predkosci w kraju ksztaltuja sie od 0MB/h do 10MB/h
> ale przewaznie nie przekracza 3MB/h w dzien powszedni
> chociaz ostatnio i w weekendy. Wg mnie albo tepsa
> sprzedaje dziesieciu klientom ten sam towar/usluge albo
> marnuje 90% przepustowosci na niechce sie nawet domyslac co.

A gdzie mieszkasz? Bo sa rejony kraju, gdzie szkielet Polpaku jest
bardzo zaniedbany i wtedy nie ma siły, żeby uzyskac maksymalne transfery
udostepniane przez SDI przy takiej liczbie użytkownikow.

> ielone pomiędzy SDI, 020,
> ?dzierżawki, itd. Nikt nie będzie budował osobnych sieci dla każdego
> ?sposobu dostępu.
>
> Znajda sie tacy co beda budowac jako ze tepsa nie robi tego od dziesieciu
> lat.

Ech, marzyciel. Nikt na swiecie tak nie robi, bo to sie nie oplaca.

> Tylko ze po takim zbudowaniu to zyski pojada za granice a tepsa w wesolym
> kapelusiku bedzie czyscic buty panom np. z AOL i Warner Bross.

AOL i WB to o ile wiem sa resellerzy a nie wlasciciele sieci.

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819