Re: Jakie sa ustawowe prawne obowiazki administratora serwera pocztowego w przypadku powiadomienia ze uzytkownik zostal zbombardowany mailbombingiem ?

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 11:18:13 MET DST

> na tym ze kazdy cie olewa.

Przeciez pytalem sie o prawne obowiazki admina, a nie tumiwisizm.
Rozumiem, ze jestes ta nieolewana osoba.
Zatem jaki czynnosci podejmuje dla ciebie admin z mocy ustawy
Prawo Telekomunikacyjne i prawa pokrewne ?

I czy wielokrotne zaniechanie podejmowania czynnosci urzedowych
moze doprowadzic do odebrania licencji dla ISP przez Ministra Lacznosci
?
Jacek