Re: lacze 2MB chodzi slabiej niz 256 ;<

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 16:50:36 MET DST

Rafal Rybinski wrote:

> Witam,
> Radze poczytac dokumentacje nt. protokolu Frame Relay. CIR to
> takie cus...,

Co działa tylko do routera brzegowego. Czyli dalej możesz
sobie pomarzyć. Czyli żadna różnica w połączeniu z Internetem
chyba, że lokalna tepsa robi wszystkich w bambuko i łączy
100 razy po 2Mbit na jednym kablu od switcha FR do routera
przez 34Mbit.

Jak wyżej.

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |