Re: lacze 2MB chodzi slabiej niz 256 ;<

Autor: Rafal Rybinski (Rafal.Rybinski_at_nask.pl)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 16:00:19 MET DST

On Tue, 10 Oct 2000, Marcin wrote:

> mam w krakowei lacze 2 mb do niego troche klientow pare www itd
> router Cisco 1601 w srodku sieci serwery linuxowe itd
> Lacze chodzilo pieknie zero problemow
> Od 2 tygodni lacze chodzi gorzej niz stare analogowe 28'800 ;-<
> nie mam wykupionego od TPSA CIR-a bo ponoc nic nie daje a kosztuje w
> cholere ale
> pani w tpsa sugeruje jego wypupienie
> Lacza w krakowie ponoc sa przepchane i ci z cirem maja wieksza szanse
> przepchania
> przez frame relay, czy zeczywiscie odczuwacie zalety Cir-a

Witam,
Radze poczytac dokumentacje nt. protokolu Frame Relay. CIR to takie
cus..., ze jak go nie masz to jestes obslugiwany na szarym koncu. Krotko
mowiac CIR to pasmo gwarantowane, a reszta czyli EIR to pasmo dostepne ale
tylko w ramach mozliwosci technicznych...Jesli Ty masz tylko port i EIR to
radze korzystac z lacza w godzinach 3-7 w nocy, bo wtedy jest najmniejsze
obciazenie, albo posluchac tej pani z TP SA.

Pozdrawiam
kangur_at_nask.pl