Re: Panstwowa Komisja Wyborcza w SIECI - dziwne!!!

Autor: Andrzej Bagiński (Andrzej.Baginski_at_idk.com.pl)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 15:39:13 MET DST

Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> wrote:

> (tekst)
> grafika

> No tak! Ale zauważ, że Wirtualna - według mnie - wykorzystuje brak
> orientacji PKW w tym co ma (PKW) w Sieci, i w tym, co może (też PKW) w
> Sieci. To nie ją należy winić za nie dopilnowanie kwestii szczegółowych (a
> jednak o tak kolosalnym znaczeniu!) serwisu WWW, a PKW.

Ja nie winie WP, ale PKW za taka sytuacje. Poza tym WP powinna swojemu
kliemtowi, PKW, przedstawic jakie taka a nie inna decyzja moze miec
konsekwencje - WP przeciez dziala "w imieniu" PKW wiec nie powinna generowac
jej problemow, w teorii bynajmniej.

Andrzej

--
       IDK S.C.         |  e-mail: Andrzej.Baginski_at_idk.com.pl