Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 00:21:28 MET DST

On 5 Oct 00 13:57:45 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Internetu faktycznie juz nie wchodzi w zakres uslugi. Zreszta, jak ktos juz
>kiedys pisal przy okazji innej dyskusji na tej grupie, bylyby problemy ze
>zdefiniowaniem "dostepu do Internetu". Czy jezeli mam dostep do hostow w
>Krakowie, a poza Krakowem juz nie, to mam dostep do Internetu, czy nie? A
>to samo w obrebie Polski? A jezeli mam dostep do wszystkich adresow poza USA?
>A jezeli do wszystkich poza Afryka? Trudno zdefiniowac dostep do Internetu,
>dlatego nikt go nie gwarantuje.

Może procentowo? Można by ocenić, że dla Polaka 50% internetu to
internet polski. Jeżeli nie mam dostępu do niczego poza Polską to
płacę połowę. I analogicznie inne sytuacje.

Jeżeli taki modyfikator cennika usług wszedł by w życie (chociaż to
nierealne) to myślę, że od razu wzrosła by jakość usług tpsa.

Ostatnio na przykład dwa razy w ciągu tygodnia w środku dnia nie
miałem łączności poza Trójmiasto. Myślę, że przycięcie opłaty za te
okresy o 90% było by co najmniej uczciwe.

--
,.< |._.| >.,.,., tek.   tek<at>xox<dot>pl
.,>  {=}  <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_